Harmonogram warsztatów doskonalenia zawodowego IDD live training.
UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE
– szkolenia dla działu I
Ocena potrzeb klienta
Obsługa skarg i reklamacji
Sprzedaż w kryzysie zaufania klienta. Jak prosprzedażowo obsłużyć klienta i jego skargę lub reklamację. >>czytaj więcej<< TERMIN: 11.02.2021 godz. 18:00
„Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 18.02.2021 godz. 10:00
Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 12.02.2021 godz. 18:00
Kody dostępów do naszych klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologii klientów. >>czytaj więcej<< TERMIN: 23.02.2021 godz. 10:00
WARSZTATY DLA MANAGERA
Obsługa skarg i reklamacji
Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 25.02.2021 godz. 18:00
UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE I OSOBOWE
– szkolenia dla działu II
Ocena potrzeb klienta
Obsługa skarg i reklamacji
Sprzedaż w kryzysie zaufania klienta. Jak prosprzedażowo obsłużyć klienta i jego skargę lub reklamację. >>czytaj więcej<< TERMIN: 18.02.2021 godz: 18:00
Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 19.02.2021 godz. 18:00
Kody dostępów do naszych klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologii klientów. >>czytaj więcej<< TERMIN: 23.02.2021 godz. 14:00
„Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 25.02.2021 godz. 10:00
WARSZTATY DLA MANAGERA
Obsługa skarg i reklamacji
Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 26.02.2021 godz. 18:00
Tematyka szkoleń e-learning IDD
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (60 min) >>czytaj więcej<<
Dystrybucja ubezpieczeń (180 min) >>czytaj więcej<<
Ochrona danych osobowych (60 min) >>czytaj więcej<<
Standardy etyki zawodowej (60 min) >>czytaj więcej<<
Zarządzanie konfliktami interesów (60 min) >>czytaj więcej<<
Ocena potrzeb klienta (60 min) >>czytaj więcej<<
Obsługa skarg reklamacji (60 min) >>czytaj więcej<<
Prawo podatkowe (120 min) >>czytaj więcej<<
Prawo ochrony konsumentów (60 min) >>czytaj więcej<<
Zabezpieczenia społeczne (60 min) >>czytaj więcej<<
Rynek ubezpieczeń (90 min) >>czytaj więcej<<
Podstawowe zagadnienia finansowe (120 min) >>czytaj więcej<<
Podstawowe zagadnienia finansowe (120 min) >>czytaj więcej<<
Organizacja systemu emerytalnego (60 min) >>czytaj więcej<<
Wypełnij formularz i powiadom nas, jakim szkoleniem jesteś zainteresowany.