Poznaj harmonogram spotkań live training lub wybierz szkolenia w wersji e-learningowej. 

Harmonogram warsztatów doskonalenia zawodowego IDD live training.

UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE

– szkolenia dla działu I

 

Ocena potrzeb klienta 

 

Obsługa skarg i reklamacji

Sprzedaż w kryzysie zaufania klienta. Jak prosprzedażowo obsłużyć klienta i jego skargę lub reklamację. >>czytaj więcej<< TERMIN: 11.02.2021 godz. 17:00

“Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 18.02.2021 godz. 10:00

Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 12.02.2021 godz. 17:00

Kody dostępów do naszych klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologii klientów. >>czytaj więcej<< TERMIN: 23.02.2021 godz. 10:00 

WARSZTATY DLA MANAGERA

Obsługa skarg i reklamacji

Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 25.02.2021 godz. 17:00

 

UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE I OSOBOWE

– szkolenia dla działu II

 

Ocena potrzeb klienta 

Obsługa skarg i reklamacji

Sprzedaż w kryzysie zaufania klienta. Jak prosprzedażowo obsłużyć klienta i jego skargę lub reklamację. >>czytaj więcej<< TERMIN: 18.02.2021 godz: 17:00

Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 19.02.2021 godz. 17:00

Kody dostępów do naszych klientów. Wejdź na wyższy poziom! Znaczenie typologii klientów. >>czytaj więcej<< TERMIN: 23.02.2021 godz. 14:00 

“Czy on mnie słyszy?” – ABC komunikacji. Podstawy komunikacji z klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 25.02.2021 godz. 10:00

 
WARSZTATY DLA MANAGERA

Obsługa skarg i reklamacji

Asertywnie i skutecznie. Sztuka komunikacji interpersonalnej – radzenie sobie z trudnym Klientem. >>czytaj więcej<< TERMIN: 26.02.2021 godz. 17:00

 

Tematyka szkoleń e-learning IDD

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (60 min)  >>czytaj więcej<<
Dystrybucja ubezpieczeń (180 min) >>czytaj więcej<<
Ochrona danych osobowych (60 min) >>czytaj więcej<<
Standardy etyki zawodowej (60 min) >>czytaj więcej<<
Zarządzanie konfliktami interesów (60 min) >>czytaj więcej<<
Ocena potrzeb klienta (60 min) >>czytaj więcej<<
Obsługa skarg reklamacji (60 min) >>czytaj więcej<<
Prawo podatkowe (120 min) >>czytaj więcej<<
Prawo ochrony konsumentów (60 min) >>czytaj więcej<<
Zabezpieczenia społeczne (60 min) >>czytaj więcej<<
Rynek ubezpieczeń (90 min) >>czytaj więcej<<
Podstawowe zagadnienia finansowe (120 min) >>czytaj więcej<<
Podstawowe zagadnienia finansowe (120 min) >>czytaj więcej<<
Organizacja systemu emerytalnego (60 min) >>czytaj więcej<<

Wypełnij formularz i powiadom nas, jakim szkoleniem jesteś zainteresowany.